بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
maha suci bagi Allah yang terus memberikan aku nafas. menyedut setiap rahmat Nya, udara,air,sistem-sistem yang milikNya semua.
sungguh,
terlalu banyak yang ku amibil,terlalu sedikit aku beri.
telalu banyak yang terbuku dihati. telalu banyak yang hendak dicoretkan. tapi ada hal yang lebih penting yang mesti diuruskan.jarang sekali aku menghadap laptop kebelakangan ini. sedar tak sedar, berbulan jugalah tidak diupdate blog. pulang dari jaulah,sebulan bermusafir di bumi eropah, beri aku satu anjakan baru. iman kita bukan iman bola besi. biar terlihat di setiap pelusuk. :)
semalam angah menegur di YM 'eh dah tukar layout blog baru' ,,, semacam lawak. entah,mungkin sebab aku tak pernah menganggap ada manusia yang membaca, jadi bila jadi begitu buat aku rasa 'eh mesti letak effort lebih sikit ni'
afwan buat mereka yang sekali sekala menjenguk ke sini untuk mencari lintasan hati baru,tapi tuannya malas menulis,malas berkongsi. muwasofat aku masih compang camping,,, insyallah akan diubah. doakan saya.
jumpa di entry yg lebih berisi nanti.
No comments:
Post a Comment