mak cakap :
''tu lah. bila orang tak semayang, subuh pon tak bangun, melawan cakap mak; cuba tengok, muka belemoih, nak tengok pon tak sedap, orang tengok pon rasa serabut. ''
emak kan selalu berkata benar. Kadang-kadang keputusan yang dia buat dan kita tak senangi, itulah yang terbaik lalu terbukti terbaik. Dalam hal ini, emm memang betul. Walaupun kadang-kadang mukanya dicuci pembersih muka, toner, dan pelembab, tapi ada sesuatu disitu yang kurang senang bila ditatap.
kamu setuju?
P/S : mak dapat warna ungu sebab mak minat orkid.
''tu lah. bila orang tak semayang, subuh pon tak bangun, melawan cakap mak; cuba tengok, muka belemoih, nak tengok pon tak sedap, orang tengok pon rasa serabut. ''
emak kan selalu berkata benar. Kadang-kadang keputusan yang dia buat dan kita tak senangi, itulah yang terbaik lalu terbukti terbaik. Dalam hal ini, emm memang betul. Walaupun kadang-kadang mukanya dicuci pembersih muka, toner, dan pelembab, tapi ada sesuatu disitu yang kurang senang bila ditatap.
kamu setuju?
P/S : mak dapat warna ungu sebab mak minat orkid.
No comments:
Post a Comment